Wednesday, July 9, 2008

Tillbaks från semestern

Jaha, då är man tillbaks från semestern. Som alltid så är semestern lite för kort. Oavsett om man är borta två veckor eller 18, så känns det som om det är precis lite för kort. Det har i alla fall varit skönt att vila ut lite. Visst har det varit hektiskt tidvis, men ändå inte på samma sätt som vardagen man är tillbaks i.

Jag ser att i min lilla statistik att det i medeltal varit en tapper besökare per dag på bloggen medan jag varit borta. Det är nästan så jag blir tårögd. Tänk om det är samma person varje dag. Stackare. Vad han/hon ska vara besviken.

Jag har också fått min första träff från google. Det kom nån hit efter att ha sökt på "wow skämt". Hoppas han/hon var nöjd med det enda jag hade.

För att återgå till min semester, så har det varit ganska lugnt. Inga stora projekt. Till skillnad från denna bloggares julsemester. Han tillbringade sin jul med att bygga upp Slaget vid Pelennor Fields av godis. För dem som inte är Tolkien nerdar så kan jag tala om att det är den stora finalen i tredje boken, eller i den tredje filmen om så vill. Mycket imponerande. Helt fantastiskt faktiskt. Varför gör inte jag såna saker när jag är ledig? Just ja...jag är för lat. Visste att det fanns en anledning.

No comments: