Monday, June 2, 2008

Vilken superhjälte är jag?

För inte så länge sedan så skrev jag om superskurkstestet jag gjorde. Det visade sig intressant nog att jag var mest lik Magneto och Lex Luthor. 63 procents likhet. Räcker kanske inte till för att lura vänner och bekanta. Elin däremot hade en nästan 80%-ig likhet med Dr Doom. Är det bara jag som tycker att det är lite oroväckande?

Bara för att se om jag möjligtvis kunde vara lite mer like en superhjälte, så har jag nu gjort det motsvarande superhjältetestet. Resultatet blev:

You are Hulk
You are a wanderer with amazing strength.











Hulk
55%
Spider-Man
50%
The Flash
50%
Catwoman
50%
Iron Man
50%
Robin
47%
Green Lantern
45%
Batman
40%


Click here to take the "Which Superhero am I?" quiz...


Hulk? Vem hade trott det? Är det egentligen en superhjälte alls? Fast det intressanta är att jag inte knappt kommer upp till 50% likhet med en superhjälte. Betyder det att jag borde satsa på en superskurkskarriär? Test på internet borde ju vara till fullo tillförlitliga. Inte kan man på allvar tro nåt annat?

Vilken superhjälte är ni mest lik?

1 comment:

Anonymous said...

Här är jag! :)

Supergirl 100%
Wonder Woman 80%
The Flash 65%
Superman 60%
Batman 60%
Catwoman 50%