Friday, February 1, 2008

Första pris går till...

Detta är ju helt fantastiskt. Responsen är större än jag någonsin kunnat föreställa mig. Som Albert sa så är det farligt att fråga. Man kanske inte tycker om svaret. Jag trodde att möjligtvis Åsa skulle kommentera för att hon tycker synd om mig. Istället blev floden av kommentarer några hundra procent större än förväntat. Tänk att det finns folk som verkligen läser mitt meningslösa dravel. Beklagar.

Jag vet att det var lådan som lockade mest. Ingen kan motstå en hemlig låda. Det är fascinerande att det fungerar. Det finns postorderföretag som packar ner grejer som är osäljbara och sen säljer det som en hemlig låda. Människor är bra nyfikna. Trots att man vet att innehållet kommer vara en besvikelse, så går man ändå och undrar. "Tänk om det finns nåt bra..."

Hemlig låda-konceptet finns även på Tradera, som t.ex. här och här. Hur mycket ska man slå vad om att det inte är något som de hade kunnat sälja om de la ut det ohemligt.

Men jag kanske inte ska säga nåt. Jag har köpt ganska mycket Magic-kort som har lite samma koncept. En massa hemliga kort som kanske är användbara.

Nåja, nu till det alla har väntat på....LÅDAN. Efter en juryomröstning, som var väldigt jämn, har beslutats att första pris, en aldeles egen virtuell hemlig låda, går till....ALLA. I sann kommunistisk anda så får vi alla dela på lådan. Kom ihåg att inte ta allt själv, utan lämna lite till andra.

Varsågod, lådan...
Klicka på den för att öppna. Jag måste säga att innehållet är bland det mest fantastiska jag sett. Det har gett mitt liv ny mening. Nu vet jag vad jag vill göra med mitt liv.

3 comments:

Anonymous said...

...men Älskling kom vi inte överens om att vi skulle lägga upp den andra filmen, med dig i kycklingdräkten istället...men visst du är väldans söt även i din Spiderman dräkt....so sexy that it hurts...alla som ej håller med hoppas jag kan förblir tysta!

Elin said...

Ida ääälskade spiderman-dansen, hon försöker till och med få till bensnurren på slutet (antar att det ska föreställa en hjulning). Tack för att du förgyller min vardag Robert!

Chimaeran said...

Trevligt att höra. Jag hoppas att jag kan få komma o se när Ida dansar Spiderman-dansen. Hon o jag kan kanske till o med öva tillsammans :-).