Thursday, January 10, 2008

Dagens länk

Och nu, under den ständigt återkommande rubriken....."Dagens länk"....kommer dagens länk!

Alla ni som troget följer denna sorgliga imitation av en blogg, vet att dagens länk är den post där jag har en länk...idag! "DAGENS LÄNK"!!!!

Inte vilken dag som helst, utan just idag. Inte just vilken länk som helst, utan dagens. "DAGENS LÄNK"!!

Just idag har jag en länk som går till en blogg. Inte vilken blogg som helst, utan en blogg skriven av en mycket kär vän till mig. En gigant bland giganter. En atlet av sällan skådan kaliber. Mannen som gav det håriga bröstet ett ansikte. Personifieringen av djurisk magnetism. Hank the Tank!

Bloggen finns här -> http://henkeintheworld.blogg.se/ <- och kommer även för all framtid finnas i länklistan till höger.

Nu skulle man bara önska att han kunde uppdatera oftare om vad som händer i hans liv i USA. Uppdaterinsfrekvensen liknar något som jag skulle ha gjort...innan denna blogg förstås. Nu har jag bättrat mig och är en mer stabil människa.

Bonus:
Dagens tips - skriv inte i din blogg samtidigt som du andas in limångor.

No comments: