Wednesday, January 9, 2008

A new beginning

Såja, nu har jag lugnat ner mig. Bestämde mig för att skriva på svenska. Tror att jag nånstans i bakhuvudet hade lite storhetsvansinne. "Klart att jag ska skriva på engelska. Hur ska annars merparten av världens befolkning kunna läsa om mitt ointressanta liv?" Det gick över.

Jag ska försöka skriva här åtminstone varannan dag i genomsnitt. Men som man säger, är ett löfte verkligen ett löfte om ingen hör det? Det bör gå bättre än den förra bloggen jag började på. Där hann jag skriva ett par inlägg, sen slarvade jag bort lösenordet till bloggen och kunde inte få nåt nytt. Så den dog. Men dess vackra lik pryder fortfarande Internet. Inte helt lätt att hitta dock om man inte klickar här -> http://rigo-blog.blogspot.com/ Det ska förhoppningsvis gå bättre denna gång.

No comments: