Friday, January 25, 2008

En ny länk

Jag håller egentligen på att skriva en helt annan post, men såg precis att jag måste iväg, så jag hinner inte slutföra. Ni vet vad det betyder...? En slölösning!! Jag postar...DAGENS LÄNK!

Ytterligare en serie som jag följer, Looking for group. Ni undrar kanske hur många serier jag egentligen följer. Undra på ni. Om ingen specifikt frågar det i en kommentar, så kommer jag nog aldrig att avslöja det.

Looking for group är en fantasyserie som till en början nog skulle utspelas i WOW-miljö, men jag har en känsla av att den gått lite från det. Den har ju kvar Blood Elfs, Tauren och odöda warlocks, men ändå känns det som om den gått lite från det ursprungliga. Det är ändå en intressant serie. Den innehåller en hel del humor, men kan faktiskt bli allvarlig stundtals.

En bra sak med denna serie, liksom de tidigare jag länkat, är att formatet är lite större. varje avsnitt är som en hel serietidningssida, istället för det vanligare webserieformatet, stripen, som bara har en rad med max tre serierutor. Det blir mer innehåll per avsnitt och historien flyter på mycket bättre (och snabbare).

En sak till innan jag går...Be careful out there.

No comments: