Monday, January 21, 2008

Försök 3 idag

Ok, nu till det jag egentligen ville säga idag. Tredje försöket. Ska det vara så svårt att klämma fram något utan att börja pladdra om annat. Tydligen. Men det jag skulle säga var att det finns en länk som heter comments vid varje inlägg. Jag tror man kan skriva kommentarer om man trycker där, fast jag är inte säker. Jag skulle prova, men jag är livrädd för virus, så jag törs inte. Har vi nån frivillig? Jag lovar att tillägna ett helt inlägg till den kommentaren, så detta är din chans att få mig att skriva om just det som ligger dig varmt om hjärtat.

Patetiskt, eller hur? Det kommer förmodligen sluta med att jag skriver kommentarer till mig själv under pseudonym. Jag är nu officiellt på vägen till att bli en människospillra som diskuterar med mig själv i min egen blog.

Nä, det är jag inte alls.

No comments: